Top.Mail.Ru
Маркетингтік инвестицияның кірісі (ROMI) — Postmypost

Маркетингтік инвестицияның кірісі (ROMI)

ROMI дегеніміз не?

ROMI немесе маркетинг салымдары бойынша қайтарым - маркетингке салынған инвестициялар нәтижесінде компанияның қанша кіріс тапқанынын көрсететін негізгі метрика. Бұл көрсеткішті компанияның барлық маркетингтік шығындары немесе нақты акциялар мен өнімдер үшін есептеуге болады. Ең бастысы, кірістер мен шығындар тек ROMI есептелетін бағыттар немесе өнімдер бойынша ғана есепке алынады.

ROMI есептеу формуласы келесідей: ROMI = (Маркетингтен түскен кіріс – Маркетинг шығындары) / Маркетинг шығындары * 100%. Маркетингтік инвестициялар тиімді болуы үшін ROMI оң болуы тиіс. Егер бұл көрсеткіш 0%-дан төмен болса, бұл жарнамалық шығындар кірістерден асып кетуін білдіреді және маркетингтен теріс пайдаға айналады.

Кейбір сарапшылар ROMI 100%-дан жоғары болуы тиіс деп пайымдайды, яғни компания әр салынған теңгеге кем дегенде 1 теңге пайда алуы тиіс дегенді білдіреді. Маркетингтік күш-жігердің тиімділігін дәлірек бағалау үшін әртүрлі маркетингтік науқандардың нәтижесінде өзгерістерді көру үшін ROMI-ді динамикада қадағалау ұсынылады.

ROMI неге қажет?

ROMI есептеуі компанияның жалпы маркетингтік қызметін бағалау және жеке сату бағыттарын талдау үшін пайдалы болуы мүмкін. Бұл бизнесті немесе оның жекелеген бөліктерінің қаншалықты тиімді алға жылжып жатқанын анықтауға мүмкіндік береді. Мысалы, бірдей маркетингтік стратегиялар бір қызметтерді алға жылжыту кезінде жақсы нәтижелер беруі мүмкін, ал басқалары үшін мүлдем өтелмеуі мүмкін.

Белгілі бір уақыт аралығындағы ROMI есептеу маркетингтің тиімділігін динамикада қадағалауға көмектеседі, әсіресе сандық түрде қадағалау қиын өзгерістер жағдайында. Контексттік жарнаманың өз-өзін ақтаушылығын оңай есептеуге болады, бірақ ребрендингтің компания кірісіне әсерін талдау күрделірек болуы мүмкін. ROMI мониторингі ребрендингке дейін және кейін күш-жігердің шығындарын ақтап алғанын анықтауға көмектеседі.

ROMI-ды қалай есептеуге болады?

ROMI-ды есептеу үшін бизнес маркетингтік әрекеттер арқасында алынған кірісті және осы әрекеттерге кеткен шығындарды білу қажет. ROMI есептеу мысалын кроссовка интернет-дүкені арқылы қарастырайық:

  • 40 жұп аяқ киім орташа 9000 теңге бағамен сатылды.
  • Жалпы айлық кіріс: 40 * 9000 = 360000 теңге.

Енді айдағы маркетингтік шығындарды есептейік:

  • Нысаналы жарнама: 30000 теңге.
  • Контексттік жарнама: 25000 теңге.
  • Онлайн басылымдағы жарияланым: 10000 теңге.
  • Блогердегі жарнама: 50000 теңге.
  • Электрондық пошта қызметі: 2000 теңге.
  • Маркетологтың жалақысы: 43000 теңге.
  • Барлығы: 160000 теңге.

Енді деректерді формулаға қоямыз: (360000 – 160000) / 160000 * 100% = 125%. Бұл дегеніміз, маркетинг шығындары өзін-өзі ақтап, әр салынған теңгеге 1 теңге және 25 тиын пайда әкеледі.

ROMI, ROI және ROAS: айырмашылық неде?

ROMI, ROI және ROAS маңызды көрсеткіштер болып табылады, алайда олардың әрқайсысы әртүрлі мақсаттарға қызмет етеді. ROI (инвестициялардың қайтарымдылығы) өнімнен немесе бағыттан компанияның барлық шығындарына, соның ішінде маркетинг, материалдар сатып алу, жалақылар, жалға алу және басқа шығындарға қатысты жалпы пайданы көрсетеді.

ROI формуласы іс жүзінде ұқсас:

ROI = (Жалпы кіріс – Шығындар) / Шығындар * 100%

ROAS (жарнама шығындарының қайтарымдылығы) нақтырақ есептеулер үшін қолданылады, бұл белгілі бір жарнама арнасының тиімділігін бағалауға мүмкіндік береді. Мәселен, оның көмегімен нысаналы және контексттік жарнаманың немесе жекелеген жарнама науқандарының тиімділігін салыстыруға болады.

ROAS формуласы келесідей:

ROAS = Жарнама кірісі / Жарнама шығындары * 100%

Кәдімгі маркетологтар ROAS-ты өз бетінше есептемейді, өйткені бұл көрсеткіш Google Analytics және Яндекс Метрика сияқты аналитикалық жүйелерде автоматты түрде көрсетіледі. Алайда, ROMI және ROI есептеу мұқият есептеулерді талап етеді, өйткені олар әртүрлі дереккөздерден алынған деректерді қамтиды.